Personalizujte ponudu

Personalizujte ponudu

U četiri laka koraka unesite podatke o Vašem vozilu kako biste dobili informacije o aktuelnim ponudama i uslugama za Vaše vozilo!

{{selectedModel.saleDescription|| 'Model'}}
{{selectedEngine.description| limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Motor
{{selectedMonths.description}} Meseci meseci
{{selectedKm.description}} Km Km
{{model.saleDescription}}
    VERZIJA
    {{equipment.description}}
    {{engine.description}} {{engine.Fuel.description}}
      {{month.description}} meseci
      {{km.description}} Km

      Unesite VIN Vašeg vozila i otkrijte sve usluge i specijalne ponude dostupne za Vaše vozilo!

      * Vozilo nije pronađeno different brand
      POTVRDITE
      myFiat Elérése

      Registrujte se na myFiat i otkrijte naše ponude specijalno krojene za vas

      myFiat Elérése

      Registrujte

      Da li želite da primate ponude, ekskluzivne usluge i personalizovani sadržaj za vaš automobil?

      Čekamo vas: registrujte se na myFiat!

      myFiat
      Pronađite nas

      Pronađite nas

      Da li su vam potrebne informacije ili podrška? Da li vam je potrebna ponuda? Da li biste želeli da zakažete sastanak? Očekujemo vas!

      Pronađite ovlašćeni servis ili dilerstvo

      Otvorite mapu i pronađite vama najbliže zastupništvo! PRONAĐITE SERVIS ILI ZASTUPNIŠTVO

      Traži informacije ili zakaži sastanak

      Korisnički servis

      U trenutku kupovine vozila ostvarujete pravo na osnovnu proizvođačku garanciju u trajanju od 24 meseca i bez ograničenja pređenih kilometara (u skladu sa zakonom definisanim pojmom saobraznosti proizvoda) koja počinje da važi od dana isporuke vozila. Osim toga, ostvarujete pravo i na dodatnu garanciju koja obuhvata:
      • garanciju na boju u trajanju od 36 meseci i
      • garanciju u slučaju perforacije zbog rđanja iznutra ka spolja u trajanju od 96 meseci.
      U Garantnoj knjižici, koju ćete pronaći u vozilu, možete proveriti sve detalje o uslovima i izuzećima.
      Plaćena popravka ili dodatna oprema u Fiat ovlašćenom dilerstvu obezbeđuje garanciju u trajanju od 24 meseca, bez ograničenja kilometraže (izuzimajući delove koji su podložni habanju), odnosno do isteka osnovne proizvođačke garancije.
      Garancija uključuje:
      • zamenu ili popravku rezervnog dela ili dodatne opreme koji su predmet prethodne intervencije i
      • troškovie radne snage.
      Sve ovo je moguće u bilo kom ovlašćenom dilerstvu širom Evrope.
      Garanciju je moguće produžiti izborom jednog od dostupnih proizvoda – Maximum Care sa sveobuhvatnim pokrićem za veliki broj komponenti vozila ili Powertrain Care sa pokrićem za glavne mehaničke komponente vozila.
      Oba proizvoda omogućavaju produženje garancije najviše za 3 dodatne godine (ukupno do 5 godina od datuma isporuke vozila) ili do 200.000 km.
      Da, ako posedujete vozilo marke Fiat možete se odlučiti za neku od dostupnih produženih garancija i izabrati jednu od opcija u zavisnosti od željenog trajanja produžene garancije u godinama i pređenim kilometrima.
      Postoji širok opseg pokrića produženim garancijama po pitanju vremena i pređenih kilometara, koji za Maximum Care i za Powertrain Care nudi 9 opcija:
      • +1 godina (ukupno 3 godine) sa ograničenjem od 45.000 - 90.000 - 120.000 km
      • +2 godine (ukupno 3 godine) sa ograničenjem od 60.000 - 120.000 - 160.000 km
      • +3 godine (ukupno 3 godine) sa ograničenjem od 75.000 - 150.000 - 200.000 km

      Kontaktirajte Vašeg ovlašćenog dilera radi dodatnih informacija o prednostima, pokriću, uslovima, ugovornim odredbama ili posetite www.fiatsrbija.rs.
      U bilo kom trenutku trajanja osnovne proizvođačke garancije, odnosno najkasnije do isteka 24 meseca od datuma isporuke vozila.
      Na našoj internet stranici pronaći ćete sve informacija o produženim garancijama, o pokriću, opisu komponenti i o svim prednostima za vlasnike vozila.
      Uvek možete kontaktirati ovlašćenog dilera radi dodatnih informacija?
      Odgovor je ne. Mopar® Vehicle Protection proizvodima se usluge i pokriće produžavaju na period posle prve 2 godine osnovne proizvođačke garancije Vašeg vozila. 
      Fiat Chrysler Automobiles Srbija i Mopar® žele najbolje za Vas i za Vaše vozilo i uvek se staraju da se sve popravke u garanciji obavljaju u skladu sa normama garancije i u skladu sa planom redovnog servisnog održavanja, zahvaljujući:
      • angažovanju stručnih kvalifikovanih tehničara koji su obučeni direktno od strane Fiat Chrysler Automobiles,
      • upotrebi originalnih rezervnih delova i
      • širokoj mreži ovlašćenih servisa širom Evrope.
      FreeToGo je program usluga pomoći na putu koji važi u celoj Evropi i koji omogućava vrhunsku efikasnost i pouzdanost u slučaju nepredviđenih događaja i teškoća tokom putovanja.
      Ako posedujete vozilo marke Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Fiat Professional, Jeep® ili Abarth, možete da koristite FreeToGo usluge tokom 2 godine trajanja osnovne proizvođačke garancije, pošto su sva vozila ovih marki obuhvaćena FreeToGo uslugama.
      Servisni ugovori Mopar® Vehicle Protection takođe sadrže FreeToGo usluge pomoći na putu.
      * U Uputstvu za upotrebu možete pronaći više informacija o načinu pružanja usluga, uslovima, ograničenjima i izuzećima.
      Uz FreeToGo imate pravo na usluge pomoći na putu bilo gde u Evropi u slučaju:
      • kvara
      • prekinutog putovanja
      • bušenja pneumatika
      • sipanja pogrešnog goriva
      • ispražnjenog akumulatora
      • gubljenja ili oštećenja ključeva vozila
      • polomljenih prozora.

      Pored toga, imate pravo na šlepanje vozila kao i na zamensko vozilo.
      Za više detalja pozovite nas.
      U slučaju kvara, ako popravka traje duže od 4 sata, ovlašćeni diler će Vam ponuditi besplatnu upotrebu zamenskog vozila u periodu od najduže 4 radna dana, uključujući dane vikenda i praznika koji su obuhvaćeni ovim periodom.
      U slučaju nezgode, ako Vaše vozilo ne može samostalno da se kreće ili ne može da ispuni bezbednosne standarde, možete besplatno koristiti zamensko vozilo tokom istog vremenskog perioda.
      Ne zaboravite da možete koristiti ovu uslugu samo ako kontaktirate ovlašćenog dilera, koji Vam može staviti na raspolaganje svoje zamensko vozilo ili će za Vaše potrebe angažovati rent-a-car vozilo.
      Ukoliko se u vozilu prevoze deca, ovlašćeni diler je dužan da Vam omogući sedišta za decu i da se postara da su u pitanju zakonom predviđena sedišta.
      Naravno. Ukoliko Vaše vozilo nema pravo na besplatne FreeToGo usluge, možete tražiti zamensko vozilo od ovlašćenog dilera i platiti njegovo korišćenje tokom vremena dok je Vaše vozilo na popravci.
      *Uslugu mogu pružiti samo ovlašćeni dileri koji poseduju neophodna ovlašćenja za obavljanje rent-a-car usluga.
      Svi detalji o učestalosti i ograničenjima kilometraže prema kojima treba obaviti redovne servise navedeni su planu održavanja u Uputstvu za upotrebu Vašeg vozila.
      Da, Mopar® Vehicle Protection nudi širok i fleksibilan izbor paketa i programa održavanja, sa različitim nivoima pokrivenosti, trajanja i kilometraže, prema Vašim potrebama.
      Da biste pronašli sve odgovore na vaša pitanja, kliknite ovde.
      Preporučujemo da se obratite ovlašćenom dileru.
      Da, ako posedujete vozilo marke Fiat, možete koristiti pogodnosti unapred ugovorenih planova redovnog i dodatnog servisiranja, koji se razlikuju u zavisnosti od vremena pokrića i ograničenja u kilometrima.
      Troškovi se razlikuju u zavisnosti od modela automobila i izabranog perioda pokrića u vidu godina i kilometara.
      Kontaktirajte ovlašćenog dilera radi dodatnih informacija o prednostima, pokriću, uslovima i ugovornim odredbama posetite www.fiatsrbija.rs.
      Mopar® Vehicle Protection plan održavanja je moguće kupiti najkasnije do termina prvog redovnog servisna, definisanog planom redovnog servisnog održavanja za Vaše vozilo.
      Na našoj internet strani možete pronaći informacije o planovima održavanja, redovnim i vanrednim, sa opisom komponenti kao i informacije o prednostima koje su Vam na raspolaganju.
      Uvek možete kontaktirati ovlašćenog dilera radi dodatnih informacija.
      Fiat Chrysler Automobiles Srbija i Mopar® žele najbolje za Vas i Vaš automobil i uvek se staraju da se sve aktivnosti tokom trajanja garancije obavljaju u skladu sa odredbama garancije i planova održavanja, zahvaljujući:
      • angažovanju kvalifikovanih stručnih tehničara koji su obučeni direktno od strane Fiat Chrysler Automobiles
      • upotrebi originalnih rezervnih delova
      • širokoj mreži ovlašćenih servisa širom Evrope.
      To je savršena kombinacija tehnoloških funkcija koje pružaju sve neophodne informacije i zabavu koju želite dok ste za volanom, kako biste ostali fokusirati na vožnju.
      Ekran osetljiv na dodir, komande volana sa glasovnom aktivacijom, kristalno čist prikaz na ekranu, jednostavni tasteri su samo deo inovativnog sistema projektovanog i napravljenog radi ispunjenje Vaših potreba.
      Uconnect Vam takođe omogućava jedan od najnaprednijih sistema za navigaciju. A on je projektovan tako da savršeno odgovara modelu Vašeg automobila.
      Izaberite SETTINGS (PODEŠAVANJA) a zatim odaberite željeni jezik. 
      Na maps.mopar.eu, novoj Fiat Chrysler Automobiles stranici napravljenoj za ažuriranje mapa navigacionog uređaja, možete registrovati svoj automobil i proveriti da li su dostupne ažurne mape.
      Da, ali samo ako je telefon kompatibilan sa Uconnect™. Kompatibilnost uređaja možete odmah proveriti ovde.
      • Aktivirajte Bluetooth funkciju na telefonu
      • Pritisnite PHONE taster na prednjoj tabli Uconnect™ uređaja
      • Ako telefon nije povezan, pojaviće se ekran sa obaveštenjem
      • Odaberite YES i potražite Uconnect među dostupnim Bluetooth uređajima na telefonu
      • Možda ćete morati da unesete PIN kôd – unesite ga i potvrdite
      • Moguće je povezati više od jednog telefona odabirom SETTINGS (PODEŠAVANJA), a potom i ADD DEVICE (DODATI UREĐAJ)
      • Na ekranu se prikazuje cela operacija koja objedinjuje obavljene korake
      • Kada završite, pojaviće se ekran sa potvrdom da su svi koraci obavljeni kojim se potvrđuje veza. Odgovorite sa YES (DA).
      Kada je operativni sistem telefona ažuriran, potrebno je ponovo ga registrovati, ali pre toga treba:
      • ukloniti telefon sa liste uređaja povezanih sa radiom
      • ukloniti Uconnect™ uređaj sa liste Bluetooth uređaja na telefonu.
      Uconnect sistem je predviđen da automatski bude povezan sa Vašim telefonom.
      Za podešavanje Bluetooth veze sa pametnim telefonom potrebno je da:
      • pritisnete APPS taster na prednjoj tabli Uconnect™ uređaja
      • odaberete SETTINGS i BLUETOOTH
      • odaberete PHONE/BLUETOOTH na ekranu
      • odaberete COORDINATED PHONES ili AUDIO LINKS listu pomoću odgovarajućeg tastera na ekranu
      • odaberete željeni uređaj (mobilni telefon ili Bluetooth uređaj)
      • pritisnete taster CONNECT.
      Proverite da li ste sa menija Vašeg telefona odabrali funkciju koja omogućava automatsko povezivanje.
      Ne zaboravite da, ako je povezano više telefona, sistem vrši automatsko povezivanje sa prvim uređajem na listi.
      Ako je povezano više telefona, sistem uvek ima u vidu prvi povezani telefon kao PRIORITET.
      Redosled prioriteta za druge povezane uređaje koji nisu PRIORITETNI se utvrđuje po redosledu kojim su dodati na listu: poslednji povezani uređaj ima najviši prioritet.
      Ne, ovo dugme na upravljaču je namenjeno samo radi prepoznavanja glasa za RADIO / MEDIA. Sve glasovne komande radi telefoniranja se mogu aktivirati pritiskom na taster PHONE, koji je takođe na upravljaču.
      Kada povežete uređaj na kome čuvate muziku, sistemu za prepoznavanje glasa je potrebno vreme radi sinhronizacije svih datoteka.
      Neophodno vreme zavisi od količine muzike koju preuzimate.
      Da biste obavljali pozive upotrebom glasovnih komandi, potrebno je da:
      • pritisnete taster PHONE na upravljaču radi pristupa komandama telefona
      • sačekate nekoliko sekundi da bi sistem mogao da sinhronizuje i preuzme podatke telefona.
      Ne zaboravite da u sluačju da Vaša lista ima preko 1000 kontakta, ova funkcija neće biti raspoloživa.
      Sposobnost prepoznavanja glasa zavisi od mnogo faktora: buke u pozadini, naglaska osobe koja izdaje komandu i dostupnih komandi. Ponekad sistem može odgovoriti na drugu komandu umesto na željenu, ali je to moguće upravo usled navedenih razloga.
      Za vozila sa mogućnošću povezivanja, Uconnect™ LIVE usluge su besplatne osim, naravno, troškova prenosa podataka koji plaćate svom mobilnom operateru.
      Usluge mogu biti da obuhvataju i posebne naloge (Twitter) ili pretplate (Deezer Premium)
      Sistem će Vas redovno obaveštavati o dostupnim ažuriranjima preko poruka koje se pojavljuju na ekranu UconnectTM uređaja.
      Kada primite poruku, možete odmah preuzeti ažuriranja ili odložiti preuzimanje za kasnije.
      Upozorenja o ažuriranju će se pojaviti svaki put kada restartujete sistem.
      Podsećamo Vas da će sistem automatski nastaviti sa preuzimanjem samo u slučaju kada se potvrdi zahtev za ažuriranjem i kada postoji veza za prenos podataka.
      Da, možete da koristite bilo koju vrstu povezivanja na internet, uključujući Wi-Fi i hotspot.
      Veličina preuzimanja će se uvek prikazivati u poruci o instalaciji.
      Sintetizator govora (pretvaranje teksta u govor) podržava izgovor samo jednog jezika u određenom trenutku.
      Da biste modifikovali i odabrali jezik, potrebno je da pristupite opciji SETTINGS (PODEŠAVANJA).
      Za višejezične aplikacije sistem će čitati samo one delove napisane na podešenom jeziku (npr. Reuters).
      Da, naravno, glasovne komande mogu da se koriste za sve standardne funkcije.
      Konkretno, možete pokrenuti pojedinačne aplikacije na sledećim sledećih UconnectTM uređajima:
      • Uconnect 6.5" Radio Nav LIVE
      • Uconnect 5" Radio LIVE
      • Uconnect 5" Radio Nav LIVE.
      Jednostavno: samo pristupite opciji SETTINGS (PODEŠAVANJA) i promenite jezik na Vašem telefonu, kao i za sve druge aplikacije.
      Svi USB uređaji sa memorijom od najviše 64 GB podržavaju eco:Drive.
      Blue&Me je tehnološka platforma koja vam omogućava da telefonirate, primate SMS poruke, slušate muziku i primate uputstva tokom vožnje.
      Sve to se obavlja u potpuno bezbednom okruženju, tako da ne morate da podižete ruke sa volana.
      Upotreba je jednostavna i direktna: samo Vam je potreban telefon kompatibilan sa funkcijama platforme.
      Saznajte više.
      U slučaju gubitka radio kôda obratite se ovlašćenom dileru sa ličnom kartom i saobraćajnom dozvolom vozila.
      Ovlašćeni diler će odmah poručiti duplikat kôda od Fiat Chrysler Automobiles koji ćete dobiti u roku od nedelju dana.
      Podsećamo vas da se za ovu vrstu usluge plaća naknada.
      Nema problema, naš korisnički servis pomoći na putu je na raspolaganju 24h dnevno, tokom svih 365 dana u godini.
      Kontakt sa operaterom radi pomoći na putu se ostvaruje besplatim pozivom na broj telefona 0800 342 800 (0800 FIAT00 – raspored FIAT na tastaturi telefona) iz većine mreža operatera fiksne i mobilne telefonije unutar zemlje. U slučaju poziva iz inostranstva, dostupan je alternativni broj +381 34 356010 I poziv se naplaćuje prema važećoj tarifi operatera.
      Uspostavljanje veze sa operaterom je jednostavno i brzo, izborom jedne od ponuđenih opcija:
      Opcija 1: Usluge pomoći na putu
      Opcija 2: Korisnicki centar
      Da biste proverili u kojim zemljama važi ova usluga, pogledajte Garantnu knjizicu Vašem vozila.
      Kampanja opoziva je obaveštenje koje vam šalje Fiat sa pozivom za dolazak u ovlašćeni servis kako bi se postarao da je Vaš automobil u potpunosti efikasan, bezbedan i pouzdan. Shodno smernicama Proizvodjača na vozilima obuhvaćenim kampanjama sprovode se provere ili po potrebi intervencije potpuno besplatno za kupce bez obzira da li su vozila u garanciji ili ne. 
      Čim primite obaveštenje, odmah kontaktirajte ovlašćenog dilera i zakažite posetu kako bi se obavila preporučena intervencija na Vašem automobilu.
      Kontakte ovlašćenih servisa možete pronaći klikom ovde.
      Prilikom poziva radi zakazivanja posete podsećamo Vas da imate pri ruci broj šasije Vašeg vozila, koji ćete pronaći u saobraćajnoj dozvoli (na strani 2, pod E).
      Da, naravno. Intervencije propisane kampanjama opoziva se obavljaju besplatno i nema dodatnih troškova.
      Pravo na korišćenje zamenskog vozila zavisi od vremena potrebnog za popravku Vašeg vozila.
      U trenutku zakazivanja osoblje u servisu će moći da Vas upozna sa svim detaljima o dužini intervencije i prava na besplatno korišćenje zamenskog vozila.
      Da biste saznali, možete pozvati besplatni telefonski broj 0800 342800 ili proverite direktno u ovlašćenom dilerstvu.
      Ne zaboravite da imate pri ruci broj šasije Vašeg vozila, koji ćete pronaći u saobraćajnoj dozvoli vozila (na strani 2, pod E).
      Ako više niste vlasnik automobila uključenog u Kampanju opoziva o kojoj smo Vas obavestili, molimo Vas da nam pošaljete ime i adresu novog vlasnika. Neophodno je da popunite odštampanu i pečatiranu karticu koja je priložena uz pismo koje ste primili. Pošaljite adresu novog vlasnika ovlašćenom servisu koji vam je poslao informaciju o kampanji. Hvala! 
      Fiat Chrysler Automobiles Srbija i Mopar® žele da Vi i Vaš automobil budete potpuno zbrinuti i da dobijete najbolju uslugu zahvaljujući:
      • abgažovanju kvalifikovanih stručnih tehničara koji su obučeni direktno od strane Fiat Chrysler Automobiles
      • upotrebi originalnih rezervnih delova
      • širokoj mreži ovlašćenih servisa širom Evrope.
      Jednostavno je, oni koji su osmislili, projektovali i napravili Vaš automobil poznaju ga bolje nego iko drugi.
      Originalni rezervni delovi su rezultat naše kontinuirane posvećenosti istraživanju i razvoju inovativnih tehnologija.
      Pored toga, oni su podložni strogim proverama od trenutka projektovanja do početka proizvodnje radi osiguranja pouzdanosti, udobnosti, performansi i bezbednosti.
      Da, možete postaviti pneumatike koje su propisane veličine, ali istog ili višeg indeksa brzine. Za to Vam nije neophodna dodatna provera.
      U svim drugim slučajevima, radi Vaše i tuđe bezbednosti, provera je apsolutno neophodna.
      Neophodno je kontaktirati ovlašćenog dilera koji će Vam pružiti informacije o svim ispravnim pneumaticima za Vaš automobil.
      M+S pneumatici, čiji akronim označava "blato i sneg", imaju ova početna slova sa bočne strane pneumatika i zakonski su izjednačeni sa zimskim pneumaticima. Ova vrsta pneumatika je takođe poznata kao "za sve vremenske uslove" i "za sve sezone".
      Zimski pneumatici, poznati i kao pneumatici za sneg, pored slova M+S imaju i ugraviranu oznaku sa strane: planinu sa tri vrha i pahuljicom snega. Ova vrsta pneumatika nudi znatno bolje performanse prilikom kočenja ili na snežnim putevima.
      Sve informacije o upotrebi Fix&Go kompleta se nalaze u Uputstvu za upotrebu Vašeg vozila. Osim toga, možete konsultovati instrukcije koje se nalaze u kompletu. Preporučujemo da ih pažljivo pročitate pre upotrebe.
      Kompletan spisak možete pronaći u odeljku DODATNA OPREMA.
      Samo odaberite model Vašeg automobila, izaberite vrstu dodatne opreme i personalizujte Vaš automobil.
      Pored toga, možete uneti podatke o Vašem vozilu i otkriti specijalne ponude.
      Zato što je važno da Vaš automobil poverite onima koji ga stvarno dobro poznaju, do poslednjeg detalja.
      Originalna dodatna oprema se savršeno integriše sa svim mehaničkim i elektronskim komponentama Vašeg automobila.
      Redovno podleže strogim proverama radi pružanja vrhunske udobnosti, performansi, bezbednosti i kvaliteta tokom vremena.
      Ciao Fiat

      Korisnički servis

      Fiat možete pozvati besplatno putem telefonskog broja 0800 342 800 iz većine mreža operatera fiksne i mobilne telefonije. U slučaju poziva iz inostranstva na raspolaganju je broj +381 34 356010*.
      * Troškovi poziva iz inostranstva su propisani od strane Vašeg operatora.
      Fiat Social

      Social

      Dostupno za vas svakog dana od ponedeljka do petka od 8 do 20 časova na specijalnom Twitter nalogu službe za pružanje pomoći koja je spremna da odgovori na sva vaša pitanja. Pošaljite nam javni tvit ili privatnu poruku na @FIAT_Srbija da biste dobili odgovore koje tražite. Pratite Ciao Fiat upotrebom zvaničnog heštega #FiatCare.

      Molimo vas da proverite Uputstvo za upotrebu i održavanje

      Preuzmite uputstvo za Vaš automobil u digitalnom formatu kako biste ga uvek imali na raspolaganju na bilo kom Vašem uređaju!